Poradnik, jak załatwić sprawę online – ePUAP

Adres ePUAP Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Grójcu:
/piw_grojec/skrytka

ePUAP to Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej, dzięki której załatwisz wiele urzędowe sprawy bez wychodzenia z domu. Do podpisu elektronicznych dokumentów wystarczy założyć bezpłatny Profil Zaufany.

Jeśli masz konto na ePUAP

1. Wejdź na epuap.gov.pl.
2. Zaloguj się.
3. Wybierz sprawę urzędową, którą chcesz załatwić online.
4. Podpisz wniosek o usługę Profilem Zaufanym.
5. Wyślij wniosek online.
6. Czekaj na załatwienie sprawy lub odpowiedź urzędu.

Jeśli nie masz konta na ePUAP
1. Wejdź na epuap.gov.pl.
2. Kliknij Zarejestruj się.
3. Wypełnij krótki formularz.
4. Jeśli podasz w nim PESEL – automatycznie złożysz wniosek o Profil Zaufany, który musisz potwierdzić.
5. Zaloguj się na założone konto.
6. Zacznij korzystać z ePUAP.

Konto na platformie ePUAP zakłada się od ręki. W przypadku założenia Profilu Zaufanego przez bankowość elektroniczną, możesz zacząć załatwiać sprawy urzędowe przez Internet od razu. W przypadku założenia Profilu Zaufanego przez serwis w wybranym punkcie potwierdzającym możesz z usługi zacząć korzystać dopiero po potwierdzeniu profilu.

Coraz więcej spraw możesz załatwić przez Internet, bo coraz więcej urzędów udostępnia swoje usługi na platformie ePUAP.